Nu har jag bara fem dagar kvar att jobba...torsdag, fredag, lördag, söndag och lördag. Sen då?
Förhoppningen är att komma iväg på en "sista minuten" men på jobbfronten är det stilla. Varför kan ingen se min enorma potential??? ;-)
Verkar inte komma något fint erbjudande om helårs anställning så då måste jag väl söka mig någon annanstans...Notabene?!
Vem vet, just nu orkar jag inte flytta - tanten får vräka mig istället!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar