lördag 13 mars 2010

P.S. kanin - kamin?!

I förra veckan fick TT följa med sin pappa till Sälen för att hämta kaminen, nästan hemma undrade de om de inte skulle se på någon kanin...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar