tisdag 16 mars 2010

P.S. tapet

För två veckor sen började vi tapetsera väggen, den gången slutade det med en sned bård, en slängd bård och feberfrossa. Igår gick det bättre!!! Däremot kan vi nog erkänna att det inte blir fler tapeter uppsatta i vårt hus, i fortsättningen håller vi oss till färg men så här bra ser det ut!













Idag var vi uppe med tuppen och grundade dörr- och fönsterlister så ikväll blir det till att måla lister och slipa lite på en vägg som också ska få lite mer färg. När vi sen får upp lister så kan vi äntligen få lite ordning i vardagsrummet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar