tisdag 30 mars 2010

P.S. norsk steinmiljö

Igår kom de äntligen upp - stenarna som legat och väntat i månader!
Vi tänkte bara få på plats några men det gick så snabbt och smidigt så då var det bara att köra på. Vi valde att sätta upp det så att stenarna sticker ut lite från väggen och så sitter de direkt på varandra men det innebar att vi slapp såga!

Gårdagens viktigaste och mest använda verktyg:
Så blev det färdiga resultatet och med detta har vi något att klura på för som du ser går inte stenen helt upp till taket...men lösningen får nog bli en liten vinkellist!
Som om inte detta var nog kan kan vi också glädjas åt att äntligen ha el i vardagsrummet och så har pidestalen som Bes hittat i röran hittat en plats. Dagens projekt blir shopping och kanske inbegriper detta införskaffandet av en eller flera växter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar