Teknikens under...skulle skriva ett inlägg men det blev en liten miss och jag lyckades publicera ingenting för att sen inse att en tolv timmars väntan strax är över och att det faktiskt är dax att hämta hem vännen. Tänk att en hel dag har gått åt till absolut ingenting. Mer än kissa hundar, klappa katten och mata kalvar förstås...japp det är betydligt mer än jag brukar göra och till viss del något jag aldrig räknat med att skulle hända. Får filosofera över allt det andra en annan dag...
"Je a ingon i fjöse å jaro"
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar