tisdag 12 oktober 2010

P.S. och jobb

Jag fick alltså två vikariat som totalt utgör 100%=heltid! Så fram till den 31 juli 2011 ska jag jobba i 40% som pedagogisk leder och 60% som assistent - vi får se hur det blir men det blir iaf spännande. Båda är på Østmojordet och jag håller tummarna för att det blir bra och vem vet kanske blir det också förlängning - hoppas kan man iaf!!!
Med idag har jag då 6 dagar kvar inTrysil....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar