I lördags och söndags blev det en del jobbande, här sliter Bes för att få hål i väggen så att han kan koppla in slangen i "reaktorn"

Och han kom igenom!!!

efter ett antal skallningar har det trillat ut glasbitar så nu har lampan i hallen blivit mindre


Runt i slangen och huset cirkulerar nu 500 liter sprit....

På övervåningen har jag gjort ett tappert försök att laga muren!

Här plockade vi ut den trasiga gamla fina kaminen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar