måndag 18 oktober 2010

P.S. lite nytt

I lördags och söndags blev det en del jobbande, här sliter Bes för att få hål i väggen så att han kan koppla in slangen i "reaktorn"

Och han kom igenom!!!

efter ett antal skallningar har det trillat ut glasbitar så nu har lampan i hallen blivit mindre



Runt i slangen och huset cirkulerar nu 500 liter sprit....

På övervåningen har jag gjort ett tappert försök att laga muren!


Här plockade vi ut den trasiga gamla fina kaminen







och så fick jag lite rester murbruk kvar så då blev det lite lek :-)

Till TT's rum är nu snart hyllan som ska fungera som "skrivbord" färdig och kommer förhoppningsvis upp nu i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar