Så i helgen blev det Lima och ridning för Karro
och för Tilde som nog helst hade sett att Nathalie fortfarande gick runt med henne!
På söndag tog vi en promenad i det sköna höstvädret (Tindra vid kanalen)
och när vi kom hem fixade vi lite i trädgården, har fått bort alla rosbuskar från husväggen och så får vi se hur denna avrinningslösning fungerar ganska fin är den iaf.
Sen var det dax för mera rejäl grävning för nu skulle 500meter slang ner i marken
Odd grävde och Bes trampade ner slangen och la på jord (Erik var mest arkeolog)
Efter en spännande utrullning av cirka 400 meter slang fortsatte de grävandet ute...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar