torsdag 26 augusti 2010

P.S. snarT klarT

Sängarna är iaf på plats liksom de fina nattlamporna - som det blir spännande att se om de får sitta utan tryckande på och av vid läggdags :-)


Målarstativet har också funnit en tillfällig plats, tanken är att det ska bli en hylla/bord längs väggen där det står men först måste vi inhandla konsoller och jag väntar fortfarande på IKEA-katalogen!
Elementen har också kommit upp så SNART finns det värme!!!
och kanske kanske blir gardinerna snart klara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar