måndag 23 augusti 2010

P.S. då kör vi igen

I TT's rum blir det bara lite småpyssel för att fräsha upp och få ett lite ljusare intryck!

Men i Karros rum/TV-rummet sker det desto mer!



Karros färgval blev betydligt bättre än Bes hade trott men men grönt är underbart skönt i alla nyanser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar