onsdag 28 oktober 2009

P.S. mer från hallen och trappen

Så har det hänt ännu lite mer i hallen, hyllan har kommit upp och imorgon ska det enligt planen komma på lister. Imorgonkväll "flyttar vi in" i hallen!!! Det blir så fint och otroligt bra. Imorgon hoppas vi att vi hittar fina krokar så att det också blir möjlighet för twinzen att kunna hänga upp sina kläder. Kanske hittar vi också hakar till garderoberna uppe.






Och här är den fina hyllan i trappen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar