söndag 25 oktober 2009

P.S. Hallen, trappen och hallen...

Det känns som det gått långsamt men plötsligt har det hänt massor...den enarmade banditen har jobbat på under fyra dagar och nu börjar det bli så himla fint.

Det första som hände var att vi tog ner krigsminnet...och rensade hallen uppe:

Sen åkte mattan i hallen nere ut:




Sen blev det tvätt och tvätt av väggar innan de målades och målades och målades i vitt



Efter ett stillestånd som sträckte sig lite längre än en inspelningshelg blev stolpen i trappen urgröpt:

Golvet fick färg och Joxar Fixe byggde ett trappräcke/bokhylla:



Nu har också garderoben fått färg på dörrarna och hyllor i sig, trappen har fått färg och en underbar hylla har hittat sin plats i trappen (som ni kan se lite av här nedanför) men fler bilder kommer snart... :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar