måndag 26 oktober 2009
P.S. irritation
Oj oj oj, ibland blir jag bara så irriterad på människor som inte kan låta bli att lägga sig i. Sitter just nu två meter från min kollega och är så irriterad att jag inte ens klarar av att se på henne. Det är ju rent förfärligt, undrar om jag vaknat på fel sida?! Jag brukar ju kunna ta en del och ignorera en del men i dag har hon irriterat mig från att hon kom in genom dörren. Det värsta är faktiskt att jag är så irriterad att jag inte kan koncentrera mig. Det kan faktiskt vara så illa att vi missar ett par bokningar på grund av detta… Usch och fy! Nu måste jag skärpa mig, om bara några minuter får jag lämna lokalen och köra hem till den enarmade banditen som blev sjukskriven en vecka till (men som fortsatt har en välfungerande högerarm att hålla penseln med).
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar