Första kvällen tog vi en promenad för att finna något att äta, 200 meter från hotellet fanns indisk, italiensk och japansk restaurang men nej det var för nära... Men efter en timmes (kanske) promenad gick vi tillbaka till indiern och och så bra det var!!!! (vi gick tillbaka i lördags!)
Rummet var inte stort men det hade TV :-)
Fredag morgon och dags att gå in mot centrum och vem hittade bäst om inte världens bästa Karolina :-)
London City!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här fanns det en EAT. som jag hade längtat efter men då var vi inte hungriga...
Naturligtvis måste vi klappa lejonen och fotografera :-)
Plötsligt stog det bara där ett xxx-plan kanske en spitfire???? Bes vet vad det är...
Inget att se i London...
så vi gick och gick och gick....
...till the Imperial War Museum!
Naturligtvis gick det även där att dricka öl!
såhär stora mojänger kan kanonerna skjuta iväg - s k j u k t
och så fick vi klä ut oss :-)
Himmelriket???!!!
helt enkelt ett måste - Piccadilly Circus
Jubilee bridge???
Och över bron så hittade vi puben Sherlock Holmes
I Covent Garden fick jag en mumsig kaka, Bes se ett nytt instrument (scheng) och vi handla rosa prinsess pjamas till TT (i disney shopen naturligtvis)
och så avslutade vi med en pub innan det blev London-taxi hem till the Nayland.Och på min födelsedag tog vi nästan inga bilder???!!! Men vi gick på Oxford Street, åt på EAT (Bes hade väldigt svårt att förstå min längtan efter en inplastad macka), fikade på Starbucks, köpte tröjor till Erik och Karro, var i musikaffärer (utan att vara medvetna om att pundet var så lågt), var på gay-bar i Soho (inte planerat), blev förstummade på Ann Summers, åt underbar panpizza på Pizza Hut, såg på påve protester, gick på fina gator (vågade nästan inte fönstershoppa), gick på en pub, köpte en mössa på Dorothy Perkins, gick till hotellet och tömde väskan, gick på en pub, gick tillbaka till smaskiga indiska restaurangen, tillbaka på hotellet hade de inga chips så då gick vi ut och köpte chips, GT på burk, Smirnoff Ice med svart etikett och en tidning och sen gottade vi oss på rummet innan vi slocknade!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar