fredag 11 september 2009
P.S. projekt oppussing
Så har vi påbörjat projektet med att frächa upp huset!!! Mattan i hallen nere är borta och snart blir det ny färg. Taket i hallen blir först med att få ny färg, tvättade där i morse så kanske har det kommit på färg när jag kommer hem ikväll?!?! Spännande är det iaf, ser fram emot att se hur färgerna blir men nu måste jag fortsätta jobba...massor av "Rypor" ska komma på plats! :-)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar