onsdag 1 juni 2011

P.S. säng

När jag tog isär sängen var detta något av det jag tog bilder på så det kanske kan hjälpa... Oavsett så tror jag den är väldigt lätt att montera. Tror också att sängen heter Hamar (Står på) om det dyker upp några monteringsproblem.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar