Hamnade plötsligt på en annan blogg och tänkte att jag skulle se om jag fortfarande kom in hit och det gick ju fint.
Idag har vi äntligen haft vår första badonsdag :-) vilket betyder att jag har fått klättra i klättervägg iklädd baddräkt och i 30 graders luft och vattentemperatur!
Härligt!
Stal en bild från radisson blu trysil :-)för det var just där jag var :-)
Tanken med min blogg är att jag ska ha någonstans att skriva av mig. Det blir helt enkelt små P.S. kring vad som händer i min värld och rör sig i mina tankar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar