måndag 2 november 2009

P.S. ännu mera från hall och trapp

Efter en underbart avslappnad helg i Tällberg, där vi spenderade kvällarna i:

och lördagen i några av alla söta inrednings- och hantverksbutikerna åkte vi till Lima och hämtade lite böcker så att vi kunde proppa in ännu lite mer i vår underbara hall! Dessa söta ljuslyktor föll herrn i smaken! De fina tavlorna under är superfina teckningar gjorda utifrån Dan Andersson dikter (som älsklingen tonsatt!)

och denna fina krok hamnar i twinzens egen hörna

uppifrån trappen börjar man nu se hur otroligt snyggt det blir med bokhyllan. Lyktan till vänster kunde vi inte motstå när vi kikade in i Rättvikscentrum.


Till sovrummet hittade vi den perfekta lampan i Moras enda(?) lampbutik, den är helt otroligt fin och ger underbara skuggor!


och såhär himla fint är det när man kommer in till oss! Nu när vi fått så fin hylla har alla jackor hamnat där, vilket inte är meningen men än har de ingen annanstans att bo...

Under helgen har jag också fått inspiration till att måla så nu ska dalkullan ta fram sina traditioner! Men det blir det säkerligen mer om sen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar